AL mor/barn

Et efterfødselsforløb hvor der er fokus på mor og plads til baby


VARIGHED:
 3 eller 6 måneder
TRÆNING: 2 x om ugen

+ Ekstra gratis weekendtræning

Find og book holdHar du spørgsmål?

 

NÆSTE OPSTART AF AL MOR/BARN

[TRÆNING FOR KVINDER]

UGE 2 – 6 Januar 

Pris for 3 måneder (12 uger)
Earlybird pris 2297 kr pr.md SPAR 750 DKK

Normalpris 2547 kr pr.md

Pris for 6 måneder (24 uger)
Earlybird pris 2147 kr pr.md SPAR 1500 DKK

Normalpris 2397 kr pr.md

Book nu – Opkrævning sker først 1. JANUAR

Early Bird pris udløber om

Dag(e)

:

Time(r)

:

Minut(ter)

:

Sekund(er)

Hvad indeholder AL Bootcamp?

SÆRLIGT FOR DETTE FORLØB: Ugentlig opfølgning

Ugentlig opfølgning og vejning for dem, der ønsker fokus på vægttab. 

2 faste ugentlige træninger

Træningerne foregår på dit eget lille lukkede hold (max 8-10 piger) og med din faste træner.

Gratis weekendtræning

Som noget ekstra kan du deltage i ekstra gratis weekendtræning hver lørdag kl.09.00 og søndag kl.10.00. Du kan på den måde indhente en tabt træning eller få op til 4 træninger om ugen.

Valgfri kropsanalyse

Ved opstart lørdag d.4 januar og afslutning kan du få lavet en Tanita bodyanalyse samt cm-mål, så du kan få tal på dit resultat.

teknik opstartsworkshop

Lørdag d. 4 januar er der Teknik workshop hvor vi gennemgår de teknisk svære øvelser, og forklarer formen og begreberne som vi bruger i undervisning. Dette er et tilbud til alle nye i studiet så vi sikre alle starter med en god fælles basis viden (anbefales)

Støtte fra din træner

Støtte og vejledning fra din træner gennem hele forløbet. 

E-Bogen 'AL Principper'

E-bogen er skrevet af Anna Listh, og deri deler hun ud af sin viden indenfor vanebrydning, kost og livsstils coaching. Denne e-bog giver dig redskaberne til at få den bedste start på dit forløb.

E-Kogebøger

Du får fire e-kogebøger, som er fyldt med nemme og sunde opskrifter til alle fire hovedmåltider samt den søde tand.

Goodiebag

Alle nye i studiet får en Goodiebag med en træningslogbog, shaker og kvalitets t-shirt ( For alle nye deltagere i studiet)

Ofte stillede spørgsmål

Hvad er AL mor-barn?

AL Mor/Barn er et unikt forløb med efterfødselstræning for dig, som er nybagt mor, og som gerne vil gøre noget godt for dig selv,  din krop og din sundhed uden, at det går ud over den værdifulde tid med dit barn.

Træningen består af en kombination af styrke- og konditionstræning. Vi laver funktionel træning med TRX, kettlebells og egen kropsvægt. På den måde sikres det, at du ikke overbelaster væv og led, og at kroppen kan følge med.

Der vil være fokus på at give dig en stærk og opstrammet krop, samt at styrke din ryg, bækkenbund og mavemuskler. Især mavemusklerne har brug for ekstra opmærksomhed, så de kan samle sig på bedste vis efter din graviditet. Alle kan være med – uanset udgangspunkt.

Undervisningen foregår i lækre og rolige omgivelser i AL Studio. Vi har en rolig gård, hvor dit barn kan sove lur i barnevognen.  Holdet består af max 6 mødre + jeres børn. Hos os får du og din baby de bedste forudsætninger for at gennemføre en god træning. 

Niveau og skader

Alle bliver mødt på deres niveau. I modsætning til almindelige fitnesshold, hvor der er mange deltagere på holdet, bliver du med 6 deltagere på AL Mor/Barn set og mødt på dit niveau.
Vores trænere udvikler og udfordrer den enkelte præcis, hvor hun er.
Alle øvelser kan skaleres op og ned i sværhedsgrad, så alle på holdet føler succes i træningen.

Har du en skade?
Vi får ofte stor ros for, at vores deltagere med skader (knæskader, skulderskader o.lign) føler sig trygge i vores undervisning, samt at de rykker sig mere end de havde turde håbe på. Dette skyldes bl.a at deltagere med skader er i tvivl om, hvad de kan og er bange for at gøre noget forkert. Ofte kan deltagerne mere end de selv tror, og når AL Studio sørger for at have skaleringer klar til den enkeltes skade, bliver træningen sjov og udviklingspotentialet stort.

Hvornår er kroppen klar?

Vi anbefaler altid at du først starter op med efterfødselstræning efter dit 8 ugers tjek. Hvis du er i tvivl om du fysisk er klar til at starte, bør du tale med din læge. Du er også velkommen til at rådføre dig med os:  kontakt@alstudio.dk

Opstart efter hold er startet.

Da I alle er forskellige steder i jeres barsel, er det også muligt at starte op midt i et forløb. Du skal blot kontakte Anna Listh her og aftale præcis hvilken periode, du vil træne med i.

Gratis Weekendtræning

Udover dine to faste ugentlige træninger har vi hver uge flere fællestræninger, som du kan deltage gratis i, når du går på forløb i studiet. Det er ikke et krav at du deltager, blot et tilbud for dem, som har tid og mod på det. Til disse træninger tilpasses niveauet den enkelte. Det er en af vores kerneværdier.  

ddGratis weekendtræning hver lørdag kl. 09.00 og søndag kl. 10.00 kan du deltage gratis i fællestræning. Her er alle som går i studiet velkomne. Disse træninger er virkelig populære, fordi der opstår en fed energi, når så mange udadvendte og seje kvinder træner sammen.

Op til 4 træninger om ugen.
Du kan altså deltage i dine to faste træninger og deltage i to ekstra træninger om ugen, hvis du har lyst. Hvis du er forhindret i at deltage i en af dine faste træninger, kan du indhente det tabte ved at snuppe en fællestræning. Fleksibelt og smart.

Lokation

AL studio ligger 5 minutter på cykel fra Århus C, og lige overfor Kvickly i Åbyhøj

Adresse:  Haslevej 8b i baggården,  8230 Åbyhøj

Parkering og offentlig transport:

Vi har 2 timers gratis parkering. Bus 4a og 15 stopper lige ved døren.

(se lokation her)

Vi har gode omklædnings- og badefaciliteter. 

Betaling pr. måned

Når du går i studiet opkræves din betaling i rater månedligt (4 uger)

Første rate på dit kommende forløb trækkes FØRST i den måned forløbet starter. Altså trækkes 1st betaling ikke før den måned holdet starter i, uanset hvor langt tid inden, du har booket din plads.

Priserne for forløb er angivet pr. måned/pr.rate og betaling falder med 30 dages mellemrum.

Vi får 5 stjerner på trustpilot

Læs alle + 39 anmeldelser HER

Det er uden tvivl noget af det bedste jeg har gjort for mig selv.

Man får som mor virkelig lov til at lave noget. I modsætning til mange andre steder, hvor der er hold for mødre på barsel, så tager Anne Louise sig af ungerne under træningen. Så hvis babyerne er utilfredse, tager de dem bare op og jeg kan selvfølgelig ikke komme fordi med et kys til mit barn. Det har for mig været et kæmpe plus!
Jeg kan på det varmeste anbefale at træne i AL Studio.

– Louise Hviid

Det bedste jeg har gjort for mig selv i min barsel

Den bedste måde at komme tilbage i form er helt klart hos Anna og co. Super god træning! Kompetente og dygtige trænere som støtter, motiverer og udfordrer på bedste vis. Jeg er blevet afhængig af at komme til træning og snupper en bootcamp mere.

– Josephine Boye

Min bedste og varmeste anbefaling

Min bedste og varmeste anbefaling til Anna og hendes fremragende team af trænere. De forstår at gøre træning sjovt, udfordrende og meningsfuldt, og man går altid fra studiet med følelse af at blive udfordret og taget seriøst!
– Stine K

grundlægger ANNA LISTH FORTÆLLER OM AL mor/barn

AL Mor/barn efterfødselsforløb adskiller sig fra det typiske efterfødselsforløb fordi der på vores forløb er fokus på at mor får trænet og derfor har vi skabt nogle rammer, hvor der er plads til at baby kan hygge sig imens. Enten kan han/hun sidde på trænerens arm, pludre med de andre babyer eller  tage en dejlig lur i barnevognen, ude i vores rolige gård. 

Du bliver på AL mor/barn en del af et lille hold på 6-8 piger. Du vil opleve at der kommer et fantastisk sammenhold, hvilket gør det ekstra fedt og hyggeligt at komme til træning. Du har også en fast træner hvilket betyder din træner lærer dig at kende og ved præcis hvordan hun rykker dig mest.

Selvom du er en del af et hold, arbejder vi målrettet med din træning og dine mål.

Holdoversigt

AL Mor/Barn

[efterfødselsforløb]

Næste opstart: 8 januar (uge 2)

obs. Vi gør opmærksom på, at hvis du kun booker 3 mdr, kan vi ikke garantere at du kan forlænge midtvejs, da andre får buddet om at booke de 3 sidste måneder.

Træner teamet

Træning for kvinder kræver selvfølgelig det bedste team af kvindelige trænere, som med deres passion og ekspertise kan hjælpe dig til at nå dine mål.

Har du spørgsmål?

Vi sidder personligt klar ved tasterne og svarer hurtigst muligt. 

AL holdforløb-betingelser. 

  • Din tilmelding er bindende efter booking og det er derfor ikke muligt at få pengene refunderet. Det gælder også, selvom pengene ikke er trukket endnu. Det samlede beløb betales altså under alle omstændigheder. (Du må gerne videresælge din plads til anden side)
  • Ferierefusion: Vi tilbyder ferierefusion hvis du pr. mail melder hvilke(n) uge du holder ferie, ferien skal meldes inden holdopstart. Du kan få refunderet 1 uge på 3 mdr forløb, og 2 uger på 5 mdr forløbet. 
  • Efterårsferie, vinterferie og andre helldigdage.  Vi gør opmærksom på at der i uge 7 uge og uge 42 fortsat er undervinsing i studiet og disse uger er medregnet i dit forløb. Vi laver i disse uger 2 faste aften/eftermiddag fællestræninger for at give jer nogle ekstra fede træningspas. Undervisning aflyses ikke pga. helldigdage.
  • Afbud: Er du forhindret i at deltage til én eller flere træninger pga. arbejde, sygdom eller andet, tilbyder vi ikke rabat eller afslag i prisen, og vi kan desværre ikke tilbyde dig at deltage på et andet hold.  
  • Hvis din træner er forhindret i at tage dagens træning, vil en af studiets andre trænere være stand-in på holdet til den pågældende time.
  • Alle ydelser og forløb faktureres gennem selskabet “PT.Annalisth Aps” med CVR NR.38780980